Kresleni schemat

Miroslav Sinko sinkomiro
Středa Březen 17 14:52:35 CET 2004

Ja som isty cas pouzival stary DOS-ovsky Orcad v3.20, s tym, ze
vystupny printer driver som mal do PCX formatu. Nepamatam si teraz, ci
uz on rovno generoval 2-farebny vystup, alebo som to ja potom
prekonvertoval. Kazdopadne som mal CB format, do ktoreho nebol problem
aj v MS Malovani nieco dokreslit a potom skonvertovat do GIF pre web.
Uzitok bol obojstranny: aj schema v navrhovom systeme, s ktorou sa dalo
pracovat, aj jednoduchy graficky vystup (az na nepohodlnu konfiguraciu
toho Orcadu). Teraz pouzivam Eagle a po uvodnych problemoch (ma naozaj
nezvykle ovladanie), ho povazujem za dostatocne vhodny aj na jednoduche
kreslenie napr. pre web. Malovat schemy jedine v Malovani by som asi
nervy nemal, ale kazdy nech si pouziva, to co mu vyhovuje :-)

miro