AW: Napajeni let diody beze ztrat

Kaliciak, Richard Richard.Kaliciak
Středa Březen 17 14:52:35 CET 2004

Muzete upresnit alespon vyrobce toho spreje a co znamena special. prodejny? Mam tomu rozumet specializovane prodejny pro DTP? Kde takove jsou?
Na jakem principu ten spray funguje. Ja osobne si myslim, ze zname problemy tisku na folie vznikaji zejmena z duvodu dielektrickych vlastnosti folie. Kdyz totiz projede umela hmota, jakozto velmi kvalitni dielektrikum kolem korony v laserovce, musi se oproti papiru nabit jak ..... Uz me napadlo, jestli by nepomohlo ji pred tiskem prestrikat nejakym antistatickym sprejem (treba takovym tim proti prachu, co se pouziva na nabytek, obrazovky TV atd.) Jeste jsem ovsem sam zadne experimenty neprovadel. Nedelal je (nebo nejake podobne, treba nejake mirne navlhceni folie pred tiskem nebo neco podobneho) nekdo z Vas?

			Pekny vikend

				Jakub Serych