Power zdroj ako karta v PC

Rosko Peter Peter.Rosko
Středa Březen 17 14:52:34 CET 2004

Zdravim,
nuz, predpokladal som ze kazdy pozna moje chutky :)
samozrejme riadenu kartu som myslel, ci uz PCI ci ISA.
neriadenu som podla tipu nasiel na conrad.cz ale to je skor konektor s
ochranou.
ak pocitam s internymi +-12 V tak hadam kdesi cosi +-10V/1A by ma potesilo,
ale nikde nic :(
ale asi sa znamemu nevyhovorim a najjednoduchsie bude karta len
zastrkovatelna do listy, prepojena s com portom, jednochip na meranie a
spinany regulator...
p.rosko