Vybijeni kondenzatoru do vybojky

Radek a Petra Vickovi rvicek
Středa Březen 17 14:52:33 CET 2004

Tak nejak jsem to myslel spocitat. Ale ono je otazka prave
toho odporu. Specielne ta vybojka bude dost orisek, kterej
se bude muset asi zmerit. Jinak je temer nutnosti ta civka
seriove s vybojkou - jinak by se nemohlo uplatnit rizeni
zablesku jelikoz by to bylo moc kratke.

Jinak jsem dnes rozebral svuj systemovej blesk k Minolte
Dynax 505si a je to presne to (zapojeni) co mi nakonec
vyslo, ze bych mel postavit. Je to take spinane IGBT a
dokonce jsem zjistil vice mene logickou uvahou, ze odpaleni
a vypnuti zablesku nebude moci byt rizeno nejakym
sofistikovanym tajnym protokolem jelikoz je to pomale
vzhledem k casum tech zablesku a svete div se opravdu jak
digital Olympus tak Dynax propojuji na patce blesku dva
koliky.
Dokonce jsem zkusil propojit tem Minoltackej blesk s
Olympusem a blejska to. Zatim se ale zda ze to nejak
nedokaze ten digital si prebrat. Vsechno je dost
preexponovany, ale to se vychyta. Takze tema tajnyma
protokolama fakt jdou jen takovy informace co vlastne ty
zarizeni zrovna delaj.

RadekCX

---
Odchoz? zpr?va neobsahuje viry.