PQFP100 pro O*r*C*A*D

Miloslav Kazda miloslav.kazda
Středa Březen 17 14:52:33 CET 2004

Je to spray od fy. ABEZETA (Spain) a dostat ho v predajnach s tlaciarenskymi
potrebami. Mne ho poradili v DTP studiu
presny nazov -" BLACK COVERING
for darken laser polyester" a pouziva sa velmi jednoducho
vytlacite na laserovej tlaciarni film a prestriekate sprayom.
Urobi presne to co naparovanie nad toluenom alebo acetonom. Neviem kde to
dostat v Cesku ale urcite hej.
Ma to obsah 450ml a vyjde na 350 Sk.
----- Original Message -----
From: <serych@panska.cz>
To: <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Friday, March 07, 2003 3:40 PM
Subject: RE: Znovu fotocesta, co je spatne?

> Muzete upresnit alespon vyrobce toho spreje a co znamena special.
prodejny? Mam tomu rozumet specializovane prodejny pro DTP? Kde takove jsou?
> Na jakem principu ten spray funguje. Ja osobne si myslim, ze zname
problemy tisku na folie vznikaji zejmena z duvodu dielektrickych vlastnosti
folie. Kdyz totiz projede umela hmota, jakozto velmi kvalitni dielektrikum
kolem korony v laserovce, musi se oproti papiru nabit jak ..... Uz me
napadlo, jestli by nepomohlo ji pred tiskem prestrikat nejakym antistatickym
sprejem (treba takovym tim proti prachu, co se pouziva na nabytek, obrazovky
TV atd.) Jeste jsem ovsem sam zadne experimenty neprovadel. Nedelal je (nebo
nejake podobne, treba nejake mirne navlhceni folie pred tiskem nebo neco
podobneho) nekdo z Vas?