Analogovy multiplexer

Vicek Radek vicek.radek
Středa Březen 17 14:55:33 CET 2004

Vcera se mi stala divna vec kterou si neumim vysvetlit.

Pro usporu spotreby v prenosnem zarizeni jsem chtel pri uspani procesoru
odpojit od napajeni na na neho napojeny UHF datovy modul Aurel 433MHz.
Myslel jsem si ze jej budu moci napojit primo na port PICu a z nej jej
napajet. Pri spotrebe modulu cca 2mA by to nemel byt problem.

Nicmene se to chova tak ze na portu je pri pripojenem modulu trvale 0V. Kdyz
jsem si na port pripojil LEDku tak to funguje. Jeste jsem zkousel ten modul
pripojit az po tom co je ten port nahozenej do 1. V tomhle pripade na portu
ta jednicka na portu zustane a modul z ni bez problemu bezi.

Takze nejak nevim co si o tom mam myslet. Dokonce jsem zkosel napojit k tomu
modulu tu LEDku a take to nefunguje.

Nevite nekdo co s tim? Je to pripojeno na RA1.

RadekCX