Napajeni z portu PIC - divne chovani

Vicek Radek vicek.radek
Středa Březen 17 14:55:30 CET 2004

Me to take zajima ciste z principu. Hlavne kvuli budoucim konstrukcim.

Bohuzel osciloskop nevlastnim ani nikdo v okoli. :-(

Z jakeho duvodu mam hybat jinym portem? Chyba v programu neni. Kvuli tomu
jsem to zkousel s tou LEDkou. Ta se rozsveci a zhasina presne jak si preju.

Zkusim jeste odendat ten blokovaci kondik 100nF.

RadekCX