mag. uprava vody

Petr Vasek petr.vasek
Středa Březen 17 14:55:30 CET 2004

S zivotnosti Cu trubek neporadim, ale typuju ze budou prakticky vecne.
Urcite se driv rozpadnou Al radiatoy.
Ja jsem mel taky podobne topeni, Cu trubky Al radiatory, mosazne armatury.
Akorat kotel urcite nemel Fe vymenik, taky bych
to typoval spise na Cu. Byl to plynovy takovy nasteny o vykonu
cca 20 kW.
System jsem provozoval asi 5 let a to prakticky bezudrzbove.
Naplnil jsem to vodou z vodovodu a odvzdusnil radiatory, pouze
na zacatku pak uz k zadnemu vyvinu plynu nedochazelo.
Po 2 letech jsem dopustil trochu vody z vodovodu, abych rucicku
na kotli dostal doprostred mezi rysky.
Jinak nic, zadne zanaseni, proplachovani, odvzdusnovani.
Byl to ten nejbezproblemovejsi topny system co jsem zatim videl.

Typuju ze vase problemy jsou zpusobeny tim Fe kotlem.
Jeste se zeptam brachy, ten je topenar.

Masinka