Fujitsu MCU.

Jan Rehak Jan.Rehak
Středa Březen 17 14:55:24 CET 2004

Zdravim,

Neco jsme s tim pred rokem delal, mohu Ti prenechat nejakeej
starterkit...
Dodava je EBV (www.ebv.com) ale to se s tebou bavit nebude, nakupuj
pres Ryston, alespon ja to tanhle delal..

Nicmene Fujitsu je zajimave, pokud v te aplikaci OPRAVDU POTREBUJES ty
vsechny HW vylomeniny, ktere to ma (= CAN, 3x RS232, I2C, SPI...)
Pokud Ti staci relativne vykonny 16. bit, tak uz vychazej levnejc
nektere Motoroly. Krome COLDFIRE, coz je bomba, jenze pokud vim stale
neni ve FLASH, je zajimavy jeden krizenec MCU a DSP s FLASH za dobrou
cenu..
Hlavne ta Motorola ma obrovske mnozstvi podpurnych prostredku po
webu... Zatimco Fujitsu je takovej benjaminek..

Chyby jsou ve vsem, v Motorole i ve Fujitssu :-)  Nekdy i docela
zasadni...

Hezky Den
                                               Jan Rehak
--