Fujitsu MCU.

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 14:55:24 CET 2004

>Nicmene Fujitsu je zajimave, pokud v te aplikaci OPRAVDU POTREBUJES ty
>vsechny HW vylomeniny, ktere to ma (= CAN, 3x RS232, I2C, SPI...)

Leckdy se ty "HW vylomeniny" opravdu hodi. Nicmene mne jde o to, abych
mohl kdykoli sahnout po necem, co muzu dat kam se hodi a nebudu to muset
teprve studovat. Stejne jako ma PIC hromadu HW periferii, ktere se pouzivaji
jak se hodi, nemusim prece vsechno pouzit ani u jinych typu, ale v okamziku
kdy je pak potrebuji nemusim zase shanet neco vhodneho a dam tam neco
z rodiny, kterou pak mam zmaknutou. A kdyz uz pujde o neco vetsiho (protoze
do male veci dam zase klidne nejaky laciny osmibit), o nejake drobne asi
nepujde a kdyz nejde o tisice kusu (jako ze drtivou vetsinou nejde), pak je
stejne soft to nejdrazsi zbozi :).

Proste se mi zda, ze tyhle MCU by mohly mit budoucnost a tak se na ne ptam
drive, nez zase do neceho vlitnu a pak zjistim, ze ruzove bryle je potreba
sundat :).
Libilo se mi take, ze nekde psali o volnem prog. prostredi, coz je take
dobry
duvod se po nich alespon slusne ohlednout, protoze to pak neni vec jen pro
nekoho,
ale masova zalezitost a to je fajn kdyz clovek vezme v potaz, ze dela
elektroniku
jako praci, tak i jako konicka (dost se to prolina).

Proste hledam neco, co bude celkem snadno k dispozici a kdyz si zakaznik
vymysli neco, co do lacineho osmibitu pri nejlepsi vuli nenarvu (takze za
slusny
peniz), abych mu nemusel rict, ze to bude "vyhledove", "az prijdou" nebo
"tohle
u mne nepujde" (coz nesnasim, ale byvam uprimny).

Proto chci mit vzdycky v rezerve (v hlave) kus nejakeho chipu, na ktery se
mohu
v pripade potreby spolehnout, ze bude umet co potrebuji a take ze bude nekde
ke koupeni, ne jen k prohlizeni v PDF.

A vo tom to je.

--
Jiri Bezstarosti