Pripojeni CD

Bitovod hw
Středa Březen 17 14:55:23 CET 2004

Kdzy uz tu padlo tohle tema, nemate nekdo popis nebo podobny emulator pro
IP-bus od Pioneeru?

Pavel

----- Original Message -----
From: "David Franc" <taunus@seznam.cz>
To: <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Tuesday, January 07, 2003 2:20 PM
Subject: Re: Pripojeni CD

Cituji z diskuzn?ho f?ra na www.autohifi.cz a bez z?ruky:

chtel bych cirou nahodou volne navazat na prispevek
"SONY aux" z ledna a podobny i dubna 2001 o prepinaci
AUX vstupu pro sony, jestli nevite ktery tak ho najdete
kdyz date hledat "unilink" nebo "pic". pokud snad tehdy
neuzavrena otazka prepinani jeste nekoho zajima, ctete dale:

kdyz jsem ted hledal info o sony changerech apod, narazil jsem i
na popisy sbernice unilink kterou spolu radio a menic komunikuji
(treba http://www.cus.org.uk/~cleggy/ ) ale co zajimavejsiho -
sla tady tehdy o tom ve zminene diskuzi i takova letma zminka
ze by se to dalo nekdy ocihnout a vyrobit obvod emulujici pripojeny
changer za ucelem vyuziti aux vstupu napr k pripojeni
prenosneho cd nebo mp3 prehravace apod...

takze koho to nahodou jeste zajima tak schema a program
pro jednoduchy obvod s mikrokontrolerem PIC ktery dokaze
simulovat existenci changeru a umoznuje tak pripojeni
jakehokoli AUX zdroje signalu jiz i nejaky ten dobrak vymyslel
a dal na internet - je zde:

http://gnunilink.sourceforge.net/

to udelatko je tvoreno v podstate s jednim obvodem,
cena soucastek do 150,-Kc, na to ze to usetri cenu nejake
original sony krabicky (tehdy cca 3800,-) to je celkem ok, ne?
jo a mohlo by to fungovat i na nektere clariony,
pry nektere z nich taky pouzivaji unilink...