Znaceni kabelu

Jirí Krul jKrul
Středa Březen 17 14:55:23 CET 2004

Dovolim si s vami nesouhlasit normi jsou placeny predevsim z nasich dani
protoze hlavnniho tvurce techto norem CSNI plati stat:

Cesk? normalizacn? institut (CSNI) byl zr?zen k 1. lednu 1993 v souvislosti
s reorganizac? st?tn? spr?vy po rozpadu Cesk? a Slovensk? feder?ln?
republiky. C?lem reorganizace bylo v tomto pr?pade vytvoren? takov?ho
institucion?ln?ho uspor?d?n?, kter? umozn? zabezpecovat technickou
normalizaci zpusobem obvykl?m ve vyspel?ch evropsk?ch zem?ch. CSNI byl
zr?zen jako st?tn? pr?spevkov? organizace. V soucasn? dobe patr? mezi
organizace podr?zen? Ministerstvu prumyslu a obchodu, kter? CSNI poverilo
podle z?kona c. 22/1997 Sb., o technick?ch pozadavc?ch na v?robky
zabezpecov?n?m tvorby a vyd?v?n?m cesk?ch technick?ch norem.
Vzhledem k tomu, ze podle zm?nen?ho z?kona muze b?t touto cinnost? poverena
pouze jedna organizace, m? CSNI statut n?rodn? normalizacn? organizace
zastupuj?c? n?rodn? z?jmy v mezin?rodn?ch a evropsk?ch normalizacn?ch
organizac?ch. Institut je clenem mezin?rodn?ch normalizacn?ch organizac? ISO
a IEC, evropsk?ch normalizacn?ch organizac? CEN a CENELEC a zast?v? funkci
n?rodn? normalizacn? organizace v evropsk?m normalizacn?m institutu pro
telekomunikace ETSI.
Cinnost CSNI je zamerena predevs?m na
  a.. tvorbu cesk?ch technick?ch norem,
  b.. vyd?v?n? a distribuci cesk?ch technick?ch norem,
  c.. poskytov?n? informac? o technick?ch norm?ch,
  d.. spolupr?ci s nevl?dn?mi mezin?rodn?mi a evropsk?mi normalizacn?mi
organizacemi.

Podle meho to je stejne jako s zakony, state nutis me dodrzovat nejaky tvuj
predpis a tak me nemuzes zaroven nutit ti platit za to ze mi prozradis co ze
to mam dodrzovat.
Dle meho nazoru je soucastne stav protiustavni a je velmi velka nadeje uspet
s zalobou proti statu pozadujici elektronicke zverejneni platnych norem na
internetu.