Vysilaci Led na Ronju

boza1@volny.cz boza1
Středa Březen 17 14:55:21 CET 2004

TX LEDka se ma rozsvitit az v okamziku, kdy se na vstupu objevi
signal nejake vyssi frakvence - data.

V tomhle pripade tipuji chybu nekde v te prepinaci logice.
Sam jsem tam taky jednu mel: nepropajeny vyvod u IO z obou stran
desky.

Co znamena "nic se nedeje"? To ta vysilaci LED ani nesviti?

Ondrej Tesar