dobirka ze slovenska

jirka j.prachar
Středa Březen 17 14:55:21 CET 2004

Musi se to vygenerovat do souboru (!! se spravne nastavenou tloustkou
pera), propazat nepouzita pera (SP x) a pak copy xxx.hpg com1

COM port se musi nakonfigurovat pomoci mode com1:96,n,8,1,r
(nebo mozna je to nejak prehazene). Podle me zkusenosti to kravne v W2K,
je lepsi pouzit 9x, pripadne dos.

Nejaky dalsi popis je na webu bezstarosti.cz

KR