GPS a spinany zdroj

Vaclav Peroutka vaclavp
Středa Březen 17 14:55:20 CET 2004

Napadlo mne, existuji rezonancni menice. Vubec se v tom neorientuji, ale
kdyz jsou rezonancni, mohly by fungovat na ladenem obvodu civka-kond.

Tak by mohly produkovat mensi ruseni, rezonancni obvod jede na sinusovce
a ne na obdelniku.

Ale to je jenom cucani z prstu.

O menicich vyslo nedavno modre Amaro ( podsledni 3 roky mozna) a byl tam
prehled menicu. Treba tam najdete inspiraci.

Vasek