GPS a spinany zdroj

Vaclav Danecek danecek
Středa Březen 17 14:55:18 CET 2004

My mame nejlepsi zkusenosti s instalaterskou
pivni trubkou na konci se obvaze teflonem
a je schopna prolezt az 100m v kuse je dobre
mazani olejem a stoji par korun.

-----Original Message-----
From: owner-hw-news@list.gin.cz [mailto:owner-hw-news@list.gin.cz]On
Behalf Of Libor Kavan
Sent: Wednesday, January 08, 2003 2:05 PM
To: hw-news@list.gin.cz; hw-news@list.gin.cz
Subject: Protahovaci pero z Amperu

Zdravim,
na Amperu 2002 byla jedna nemecka firma,ktera nabizela takovy dost
pekny,sklolaminatovy protahovaci pera. Byl to takovy mensi stanek,meli tam
na ukazku asi 3 zatacky husiho krku s krabicema a ukazovali tam,jak tam to
pero krasne proleze. Rikal jsem si,ze to urcite koupim,ale kdyz ho ted
potrebuju,nemuzu najit na tu firmu kontakt. Vzpominam si,ze snad meli
zastoupeni nekde u Ase.Meli tam na stanku i takovy velky bubny s tlustyma
perama. Vsechny byli zluty,konecky s kulickou se dali odsroubovat a
nasroubovat puncoska na kabel. To co se mi libilo,bylo 30m dlouhe,v takove
modre krabici (bubnu) a z ni se vytahovalo. Po strane bylo cerne vicko a pod
nim ruzne nastavce,dokonce i lepidlo,kdyby pero prasklo... Prosim
vas,nevzpomene si nekdo jaxe ta firma jmenovala nebo kde bych mel hledat?
Google mi moc nepomohl a moje hlava taky ne :-(

S pozdravem           with best regards
                 EZA-TV Vrchlabi
    Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
    Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
    543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
    Czech Republic            http://www.krkonose.cz/eza-tv

---
Příchozí zpráva neobsahuje viry.