GPS a spinany zdroj

Cihak@dkv.lbc.cd.cz Cihak
Středa Březen 17 14:55:17 CET 2004

Jestli vse dobre dopadne a ja verim ze ano tak jsme se uz se Simonem
Cihelniku domlouvali, ze napiseme nejake pokracovani k tomu prvnimu pdf o
plosnacich na Aritme.
Melo by se jednat o nase zkusenosti na dalsich op.systemech a take s ruznymi
verzemi Ea_gla.
Navic momentalne dopisuji SW pod Windows, ktery umozni trasovat plt soubory
vcetne vykreslovani na obrazovku a moznosti filtrovat prikazy nebo je
substituovat za jine. Ten SW bude tedy i zajistovat odesilani prikazu primo
na plotr. Bud v kontinualnim rezimu bez zasahu uzivatele nebo i v ramci
trasovani. Tedy si budete pekne krokovat prikaz po prikazu a jednotlive je
odesilat na plotr. Takze verim ze dnes se mi to podari dotahnout do nejake
podoby k otestovani doma na plotru a pak to poslu k beta-testovani Simonovi
(pokud by tech "beta-testeru bylo vic dame to nekam na WWW).
Jakmile se shodnem ze je to pouzitelne tak to dam samozrejme k dispozici a
bude na ten SW odkaz i v tom textu.
Pokud nebude p.Bezstarosti proti mohlo by se to objevit opet na jeho WWW..

RadekCX