Aritma a E*a_g*l_e

Petr Simek psimek
Středa Březen 17 14:55:17 CET 2004

On Thu, 9 Jan 2003, Vicek Radek wrote:

> Nicmene jak resite "utnuti" tisku pri tom copy. Me se to chova tak ze
> jakmile to tiskne tak v podstate nejsem nejak rozumne to shodit. Dokonce
> jsem byl nucenej 3x natvrdo vypnout PC coz nedelam rad. Ne ze by to zamrzlo
> ale vse se provadelo tak pomalu, ze jsem to radeji vypnul nez cekat.

Ja tisknu zpusobem - do souboru, nastaveni com portu a copy soubor COM2 .
To vse v DOS okne. Takze kdyz zjistim ze uprostred tisku se mi neco nelibi
a chci to zastavit, tak macknu CTRL-C , aritma udela jeste par prikazu
a tisk se behem par vterin prerusi. Je mozne ze pri primem tisku z eagle
pres windows to muze delat tyhle psi kusy. Holt windows....