Offtopic Topeni

Lubor Otta butan
Středa Březen 17 14:55:17 CET 2004

Tak jsem zkusil spocitat podle fyziky, kdyz nadobu s plynem ohreju z 20 na 95,
puvodni tlak je 1Atm. vzroste mi na 1.5 Atm.
Cervenou rysku mam na 2 Atm takze na vodu mi zbyva diference .5 Atm
Nevim zda se expanzky povesene na zdi taky ohrivaji, ale asi ne. Pokud pocitam dobre,
coz nemusi byt pravda, tak mne vyrobce kotle osidil o pul expanzky jejim "nevhodnym" umistenim.
Co rikate pane Lupinek.
Lubor

----------
Od:	Petr Lupinek
Odesl?no: 	9. ledna 2003 11:12
Komu:	hw-news@list.gin.cz
P?edm?t: 	RE: Offtopic Topeni

To ze se vzduch ohreje na stejnou teplotu jako voda nema prece na nic
(skoro) vliv. Kdyz ztlacim vodu na 98% jejiho puvodniho objemu, dosahnu
hooodne vyssi zmenu tlaku nez kdyz ztlacim na 98% vzduch. A vo tom toje.

S pozdravem

Ing. Petr Lup?nek
datov? komunikacn? syst?my
odbor Informatika