CLO - dotaz,prosba

Stanislav Holecek hw-news
Středa Březen 17 14:55:15 CET 2004

Zkousel jsem jak AdaUrl tak SubmitWolf ale ani u jednoho se mi nepodarilo zaradit moje stranky do vyhledavace. Vsechno probehlo v poradku program nahlasi ze to bylo provedeno, ale na uvedenych strankach se mi to pod temi klicovymi slovy co jsem tam dal  nepodarilo nikdy najit tak nevim jestli delam n?co spatne pokud mate jinou zkusenost nebo software prosim poradte

-----Original Message-----
From: owner-hw-news@list.gin.cz [mailto:owner-hw-news@list.gin.cz] On Behalf Of hwkonfera
Sent: Thursday, January 09, 2003 9:25 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: zarazeni odborneho webu do databaze vyhledavace

Omlouvam se za OT, za dva dny jiz druhy, pan Holecek me jiste (po pravu)
proklina :)

Nekteri z Vas maji privatni weby o elektronice a programovani a ja bych se
chtel zeptat, zda nekdo pouzil programy typu AdaURL nebo SubmitWolf, ktere
Vas maji na zaklade klicovych slov a parametru webu zaradit do vyhledavacu,
ktere si zatrhnete v checkboxech.
Zajima me, jak to realne funguje, jake mate zkusenosti ... (resp. realne
vysledky).
Nektere placene vyhledavce (Alltheweb) tam nejsou, ale je tam vetsina
velkych (typu Google, Altavista, Lycos, HotBot) a NAPROSTO neuveritelne
mnozstvi kurionich regionalnich vyhledavacu od Asie az po islamske zeme
(cislo bude urcite nekde v helpu, ale netroufam si odhadnout). Samozrejme to
mohu vyzkouset, ale nez tak ucinim, rad bych se dotazal na Vase zkusenosti

Diky a preji hezky den,
Simon Cihelnik

---
P??choz? zpr?va neobsahuje viry.
Verze: 6.0.435 / Virov? b?ze: 244 - datum vyd?n?: 30. 12. 2002

---
Odchoz? zpr?va neobsahuje viry.
Verze: 6.0.435 / Virov? b?ze: 244 - datum vyd?n?: 30. 12. 2002