zarazeni odborneho webu do databaze vyhledavace

VA Elektronik - Andel Vladimir ing. vaelektronik
Středa Březen 17 14:55:15 CET 2004

To podlahovy topeni mne zajima. Predpokladam ze taky teplovodni. Slysel jsem
nazor, ze se nema davat do loznice, protoze proudici voda pry dela
geopatogenni zony. Kdybych to slysel jen od cloveka co montuje el.
podlahovky, nebral bych to v uvahu. Ale slysel jsem to i jinde. Je na tom
neco, nebo je to uplna blbost?
Andel

----- Original Message -----
From: Petr Lupinek <plupinek@synthesia.cz>
To: <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Thursday, January 09, 2003 1:24 PM
Subject: Re: Offtopic Topeni

Hele, ja bych toho nechal. Smirme se s tim, ze korektne navrhnout otopnou
soustavu je dost drina. I kdyz jsem si vsechno delal sam (DAKON DUA24,
krbovy kamna s vymenikem, podlahovy topeni, ...), tak se najdou problemy,
ktere radeji konzultuju s instalaterem.

Odpovedi na spoustu dotazu najdete na  http://vytapeni.maincube.cz/forum/

S pozdravem

Ing. Petr Lup?nek