Soucastky a dily za odvoz pro recyklatory ;-)

Jaroslav Lukesh lukesh
Středa Březen 17 14:55:14 CET 2004

Dobry den,

tak jsem prevzal iniciativu a pozadal o srot i v jine konferenci.

Pokud se vam neco z toho zalibilo a URCITE si pro to zajdete, ozvete se mi.
Maily tech lidi nedavam do maillistu, aby nebyli zahlceni.

clovek1:
| Ne ze bych se chystal neco vyhazovat, zatim to zas tak uplne nezavazi,
ale
| pokud by se nasel nekdo, kdo to zuzitkuje, rad to prenecham. Presny
seznam
| nemam, ale vali se mi doma nekolik starsich boardu (286,386) nejaka vadna
| 3.5" mechanika, nekolik funkcnich 5:25, nejake desky z televizi. Kdysi
jsem
| taky recykloval soucastky, dneska na to uz nemam cas.
| Prenecham za odvoz, ale to je tak vsechno, co pro to udelam. Misto Tisnov
| (25 km SZ od Brna)

clovek2:
| Ahoj. Mam doma cca 800 MB SCSI HDD v samostatne skrini, par Novelskych
karet
| (ethernet - funkcni) a par dalsich zbytku. Pokud mas zajem (Muzu tykat?),

| venuji za odvoz.
| Jsem z Prahy - snad nas tu bude vic, aby se vyplatil odvoz :-)

clovek3:
| delam do pc a mam spoustu starych vetsinou fungujicich desek (ruznych) je
mi lito je vyhazovat. Jsou to vetsinou desky co uz nemohu dat zakaznikum,
isa modemy, radice, vga. Najde se lecos.
| Jsem z Prahy, pokud mate zajem ozvete se.

Staci kdyz mi reknete, o ktereho "cloveka" mate zajem, ja jim to preposlu
dal.

JL.