Kompas RDCM-802

quattro QUATTRO quattro
Středa Březen 17 14:55:14 CET 2004

Uz pred cca rokem jsem mluvil s nejakym clovekem z SMS centra E*rotelu a ten rikal, ze stav volneho posilani SMS z Interfernetu je neudrzitelny (silene jim to pretezuje SMSkovou cast site) a ze drive ci pozdeji se to bude muset omezit. Myslim, ze vsichni operatori vicemene cekaji, kdo to prvni nevydrzi a obavam se, ze se ted po vzoru T-mobile spise nez aby toho ostatni vyuzili ve svuj prospech, spusti lavina omezovani techhle sluzeb.
Ostatne, zkuste si poslat zdarma SMSku do zahranicnich siti. Sice to obcas nekam jde, ale treba Italie je naprosto neprustrelna a u mnoha dalsich zemi a operatoru je to veeelmi omezene a spise nefunkcni nez funkcni.

					Jakub Serych