VB6.0 a 24C16

Miroslav Sinko sinkomiro
Středa Březen 17 14:55:13 CET 2004

Tak tak... slovensky Eurotel ma zatial na svojom portali limit
100SMS/mesiac, ale uz cca od decembra je registracia viazana na
zakaznikov Eurotelu. Dovtedy sa tam mohol anonymne registrovat kto
chcel a posielat SMS aj na Orange (to sa da stale, mozte si kupit aj
EASY kartu Eurotela).
Tak neviem, ci pomaly nemame ocakavat to, co urobil cesky T-mobil.

miro