DOS

Marek Pavlů marekpavlu
Středa Březen 17 14:55:11 CET 2004

Neda mi to a musim taky reagovat ...

> 5) s tim bojkotem mate pravdu, jestize bude jeden, tak se nic nezmeni k lepsimu
> ( spise naopak), skoda ze mi zakaznici neumime drzet spolu a trochu zatlacit,
> kdyz je treba.

... nejak mi unika smysl konkurencniho prostredi. Zakaznici, co uz
chceme vic, nez konkurenci 3 MO. Kdyz se nam neco u jednoho nelibi,
tak reseni je prejit k jinemu a ne se rozcilovat nad tim, u ktereho se
nam nelibi ... (ale to bysme nebyli mi cechacci, abychom si podadne
nezanadavali :-/) Je to imho stejne jako v krame. Kdyz maj v jednom
obchode osuntely housky, tak si je koupime jinde ...

... a s tim zdrazovanim imho taky spousta z vas nema pravdu. At si
zdrazuji z jakehokoliv duvodu ... je to preci jejich vec. A pokud si
to zakaznik nemuze dovolit, tak to asi nepotrebuje. A pokud to
potrebuje, tak si na to musi vydelat. Ja bych si rad koupil treba
Jaguara, ale mam na nej? Nemam ... tak holt budu dal jezdit sockou, na
kterou si dokazu vydelat ...

--
Best regards,
 Martin                            mailto:jimx@volny.cz