identifikacni systemy

Vaclav Vobornik vaclav.vobornik
Středa Březen 17 14:55:10 CET 2004

No, ze bych zrovna touzil po tom, aby mi nejaky primitiv usekl prst
ci vypichnul oko jen pro to, aby se nekam ci k necemu dostal. Otresna
predstava. Ted se aspon mohu rozhodnou kdy to heslo reknu. Navic
primitiv vi, ze kdyz mne baci, tak mu to heslo urcite nereknu.
 Doufam, ze jeste dlouho zadne takove snimace nebudou u nas dostupte.

Radek

Reklama:
Nenechte si ujit lednovy VYPRODEJ TELEFONU! Motorola T192em za 1.577 Kc <http://www.OskarMobil.cz>