DOS

Marek Pavlů marekpavlu
Středa Březen 17 14:55:10 CET 2004

Je mi velice lito, ze se tahle ma otazka tak
krasne zvrhla. Netusil jsem, ze timto
tady  vypukne takova prestrelka.
Ale k veci.
Pred asi peti lety jsem si kupoval starsi pocitac
od zdejsi firmy a k nemu jsem dostal i originalni
instalacky. Jediny problem je v tom, ze jsem
ty diskety potreboval a tak DOS putoval na disk
a diskety se uzivaly.
Po zformatovani samozrejme jsou nazve disket
v haji a kdyz jsem chtel nainstalovat DOS,
tak instalace nenasla spravne jmeno disku.

Snad jsem sve umysly vylozil dostatecne.
Ac je to zazrakem nevidanym,
tak zrovna DOS jsem MrkvoSoftu ukrast nehodlal.

Timto vsem dekuji za sve nazory, ale ja nemam cas laborovat
s experimentalnim OS.

A ta jmena jsem nakonec trefil.

ADMINovi se omlouvam, ale kdyz jsem to zacal, tak to doufam zakoncim.

Marek Pavlu