OT: Co nevytlaci HP LJ 1000w

Petr Simek psimek
Středa Březen 17 14:55:09 CET 2004

On Sun, 12 Jan 2003, Vida Robert wrote:

> Dobry den
>
> Chvel by som doma vyrabat DPS fotocestou pre vlastnu potrebu, preto si
> chcem kupit tlaciaren HP LJ 1000w. Je to tlaciaren typu GDI s 1 MB 0
> pamatou, ktora sa neda rozsirit. Mam ale obavy o to, ci mi tlaciaren
> vytlaci zlozity vektorovy dokument. ("Vyliata" med na DPS je tvorena
> velkym poctom rovnobeznych useciek.) Moja predstava o tlaciarni typu GDI

V tom asi problem nebude.

> je taka, ze cele spracovanie tlacovej ulohy sa deje na PC a do tlaciarne
> sa posiela bitmapa. Ale podla mojich vypoctov na ulozenie ciernobielej
> bitmapy bez kompresie velkosti A4 s 600 DPI je potrebne  4 248 kB. To sa
> do pamate tlaciarne nezmesti. Ako to potom vobec funguje?

Nijak - vytiskne se Vam jen kousek obrazku. A deje se to i u normalnich
(ne GDI) laserovek. Proste tu pamet na to poskladani stranky musite mit
nebo se musite spokojit jen s casti stranky nebo s mensim rozlisenim.

 > Na technickej podpore HP mi povedali, ze nech si skusim nainstalovat
> ovladac pre danu tlaciaren a potom dat tlacit do suboru  a skontrolovat
> velkost suboru. Ak je subor > 1 MB, tlaciaren to urcite nevytlaci... Pri
> niekolkych skuskach sa mi podarilo zatial vygenerovat subor max.
> velkosti 650 kB.
> Aky dokument by som mal skusat tlacit?

Vyrobte si v photoshopu kresbu A4 s rozlisenim 600dpi, pak to ulozte jako
BMP nebo primo tisknete v tom rozliseni 600dpi. Proste potrebujete obrazek
velikosti A4 z rozlisenim 600dpi - vetsina beznych obrazku na netu ma
rozliseni max 150 coz je pro zobrazeni na displeji az az...