problem s PC

zaloha zaloha
Středa Březen 17 14:55:09 CET 2004

> Pozor, 6P neni automaticky postscriptova tiskarna. HP oznacuje tiskarny
> dodane s PS jako MP (HP 4MP, HP 5MP,HP 6MP).

Jo, mate pravdu, omlouvam se. Presto trvam na tom, ze 6P je neco zcela
jineho nez 6L/5L.

> Ovsem je minimalni problem pamet doplnit. Za par korun 4MB simm vse
vyresi.
> Pochopitelne nekupovat to od HP, ale vzit hrst simmu z bazaru a zkusit.
> Nesnese se to s jakymkoliv simmem!

To je zajimava informace.... Tedy i do 5L/6L by mely jit "normalni" SIMM z
PC? Nevite o tom (treba i nekdo jiny) nekdo neco blizsiho? Ja jsem to nikdy
nezkoumal a tahle nahrada by asi dokazala usetrit dost penez...

Jirka