Co nevytlaci HP LJ 1000w

zaloha zaloha
Středa Březen 17 14:55:09 CET 2004

6P tiskarna ma simm modul, ale 5L a 6L myslim ze ne (u jsem do 6L dlouho nelezl)
Jinak s tou pameti jsem vyhorel jen kdyz jsem si zkousel tisknout fraktal v plnem
rozliseni na A4.
	Tomas Svoboda

-----Original Message-----
From: havraj1.edu@mail.cez.cz [mailto:havraj1.edu@mail.cez.cz]
Sent: Monday, January 13, 2003 6:55 AM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Re: Co nevytlaci HP LJ 1000w

Pozor, 6P neni automaticky postscriptova tiskarna. HP oznacuje tiskarny
dodane s PS jako MP (HP 4MP, HP 5MP,HP 6MP).
Samozrejme neni problem dokoupit PS modul (obsahuje i pamet) napr. do HP6P.
Osobne pouzivam jiz cca 9 let HP4P. V zakladu ma 2MB pameti. Na vytisk A4
bitmapy v 600dpi to nestaci, vytiskne se cca 2/3 plochy.
Ovsem je minimalni problem pamet doplnit. Za par korun 4MB simm vse vyresi.
Pochopitelne nekupovat to od HP, ale vzit hrst simmu z bazaru a zkusit.
Nesnese se to s jakymkoliv simmem!
Co se tejka velikosti datoveho souboru, tak to zavisi take od nastaveni
driveru! Nastaveni "garaficky rezim", "textovy rezim" atd.

Raven

Pozor: 6P neni 6L/5L!!! 6P je postscriptova tiskarna a jde uplne o neco
jineho...

Nechcete par tech problematickych veci dat nekam na web apod. (v nejakem
rozsirenem a kompatibilnim formatu, NE treba novy Corel apod.) a ja bych
Vam
to zkusil na 6L vytisknout?

Jirka