DC/DC menic pro bateriove napajeni AT89C2051

Hynek Sladky sladky
Středa Březen 17 14:55:08 CET 2004

po snaze o nastaveni fuse bits v %subj%  ponyprogem(2.04n) nemuzu s procesorem uz komunikovat vubec. Co jsem se koukal po netu, nejsem zrejme prvni (nejspise se zapsal bit co zakazuje ISP programovani, externi krystal jsem pripojit zkousel). Dotazy bych mel dva:
  1. ma nekdo zkusenosti a vi ze to bez problemu funguje s posledni verzi ponyprogu (2.05a)
  2. byl by nekdo z prahy (a okoli) ochoten naprogramovat mi fuse bits pres JTAG
specham na to velmi, ztraceny cas zaplatim.

S pranim hezkeho dne
    Martin Petr

---
Odchoz? zpr?va neobsahuje viry.
Verze: 6.0.431 / Virov? b?ze: 242 - datum vyd?n?: 17.12.2002