Jaky procesor (AVR)

Josef Hlavac joe
Středa Březen 17 14:55:05 CET 2004

Zdravim,

> 1) Vzhledem k tomu, ze nechci travit cas ucenim se neceho noveho a na
> skole jsem delal s x51, nepripada pro me PIC v uvahu.

No nevim... Jestli se nechcete nic ucit, budete muset u te x51 zustat...

> 2) Nechci investovat do zadneho draheho univ. programatoru, takze se
> divam jenom po ISP (pokud to dobre chapu, je to i vlastnost AVR)

ano, AVR lze programovat (nejen) po ISP

> 3) Co jsem cetl o AVR me docela presvedcilo, ze to je v podstate
> kompatibilni a vylepsena x51, takze se priklanim k AVR

Kompatibilni NENI. Nicmene ma hodne peknou instrukcni sadu, da se na ni
zvyknout velmi ryche. Jestli tedy Vas odpor k uceni je konecny, tak byste
to mohl skousnout :-)) (ja jsem se ji ucil asi hodinu :-))

> 4) Rad bych mel aspon 3 8bit porty pro vl. pouziti jako u klasicke x51

AT90S8515 - ma je dokonce 4.

> 5) Hlavne to musi byt nejaky bezne sehnatelny typ v CR, s cenou tak do
> 400,-

AT90S8515, v GM nejlevnejsi verze za cca 250 - 300 Kc.

Joe