problem s PC

Radim_Götz radim2
Středa Březen 17 14:55:05 CET 2004

Mam take kombinaci zakladni deska QDI s chipsetem SIS a VGA nVIDIA GeForce2
a  dela to totez co tobe.Zkousel jsem nejnovejsi ovladace k VGA a nepomohlo
to.
Prvni zapnuti to zacne nabihat a pak zacne onscreen menu na monitoru hlasit
nejake nesmyslne rozkladove frekvence a obraz neni.Staci dalsi tvrdy reset a
vse bezi jak ma,
ale pouze do dalsiho uplneho vypnuti.
Pokud to mate jako komplet koupeny PC tak je to dle mne duvod k reklamaci.
Pokud jste si to skladal sam tak si kupte bud jinou  VGA nebo MB.
Radim

> [...]
> Disketov? mech. SONY 3,5" 1,44MB
> CD ROM mech. Combo Toshiba SD-R1312 12x+32x10x40
> Zvukov? karta Software Audio Controller with Onboard CODEC
> Kl?vesnice Key Tronic PHOENIX CS/US , ?esk? popis, Win95
> My? MS IntelliMouse Explorer, PS/2 i USB, 4
> tla?.+kole?ko, optick?
> Zdroj MOREX 250W ATX
> S??ov? karta on board, 10/100Mb
> Software MS Windows XP Professional Czech
> Faxmodem Well FM-56RWM
> My? MS IntelliMouse Explorer, PS/2 i USB, 4
> tla?.+kole?ko, optick?
> Monitor 01715 17" LCD Belinea analog TCO99

---