MT221

Tom Mazouch mazouch
Středa Březen 17 14:55:04 CET 2004

  Zdravim!

 My pouzivame GPIB bezne v nasich pristrojoch (implementujeme
do nich GPIB). Na komunikaciu s PC je vsak nutne mat v PC kartu
- najlacnejsie GPIB (ktore kupujeme) su ISA: cca 11000,-Sk (uz
nekupujeme - ISA zmizla z pocitacov) a PCI cca 20000,-Sk
(kupujeme - tusim od Omegy). "Znackove" PCI karty su naozaj
drahe (napr. od National Instruments PCI: cca 50000,-Sk ; "USB to
GPIB" cca 50000,-Sk - obidve mame v praci).
  Tada - vsetko je to drahe - ale je to standard, tak to pouzivame.
Pre lacne riesenie je RS232 riadenie. Inak GPIB je na ustupe -
vymysla sa ine modernejsie rozhranie v zmysle dnesneho pokroku
(GPIB je uz stare rozhranie).

  S pozdravom
                               Igor

-------------------------