Ohrivaci pytlicek

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 14:55:02 CET 2004

Dobry den nemate nekdo odkaz na nejaky WWW shop/prodejce kde by se dala tato pajka
objednat? Eventuelne nejake reference na ni?

At hledam jak hledam nemuzu najit nejakeho rozumneho prodejce, ktery mi ji posle na
dobirku a navic ktery ma nejake info o ni na WWW.

Kdo dela vubec zastoupeni pro CR a kdo je vubec vyrobce tehle pajky?

Byla mi doporucena Weller WS-80, ale cena cca 7.000Kc mi prijde dosti nesrovnatelna oproti
tehle za cca 1500 a pritom podle vseho by to mohlo byt dosti podobne (bavim se o beznem
kuteni doma).

RadekCX