HP-IB, GPIB

Vaclav Danecek danecek
Středa Březen 17 14:55:02 CET 2004

Zajimava je to podpora do standadnich aplikaci (dovoluji si poznamenat, ze je odvozeno od slova standard).

Hledejte, tistak a pripadny zakaznicky CPLD vytvorim na  "pockani".

Danhard
  ----- Original Message -----
  From: CRAY
  To: hw-news@list.gin.cz
  Sent: Tuesday, January 14, 2003 2:36 PM
  Subject: Re: HP-IB, GPIB

  zdravim
  mam nekde zapojeni GPIB -ISA nebylo slozite a byla tam i nejaka podpora pro vecinu standartnich SW
  skusim to pohledat
  taky jsem premyslel o stavbe mam spoustu merici techniky co ma GPIB   IE-488
  mozna kdyby se naslo par zajemcu tak by slo udelat plosne spoje

   David Kucera
   Vyzkum a vyvoj HW
   ISA,PCMCIA,DIMPC,USB,VHDL,PIC,ASM,X51

   Ke Stadionu 804