MT221

Vaclav Danecek danecek
Středa Březen 17 14:55:01 CET 2004

National Instrumenst vyr?b? n?hrady jak za uPD7210 tak i za TMS9914A. Cena
je 220 Euro za balen? 9 kus?, tedy n?co kolem 740 K? za chip. Um? to
kompletn? Talker, Listener i Controller a p?ipojuje se to na standardn?
Intel nebo Motorola sb?rnici. IMHO by to klidn? mohlo fungovat s n?jak?m
ATMega nebo PIC18Fxxx. Jako druh? konec by se pou?il vestav?n? UART toho
jednochipu, eventueln? s p?evodn?kem na USB.

Zdrav? PavelK