Koupim AMD K6-2 500 nebo 550 MHz

Tomas Kozeluh mr.death
Středa Březen 17 14:55:00 CET 2004

Zdravim,

Chtel po mne automechanik signalizaci zapnuteho kompresoru blikaci
ledkou, primo na 220V. (pro detailisty vim, ze to je 230 :-)

Tak jsem mu to pekne spocital, jeden odpurek 680R 0.5W, kondenzator
asi 0.22 uF nebo kolik to vyslo v papiraku dve diody a ledka paraelne
s Elytem...  Na svitici LEDku prima, ale ta blikaci potvora furt
chytala jakykoliv pokled napeti ze site a nahodne se rozsvitila nebo
zhasla (i sepnuti mikropajky)..

Pravdepodobne je hodne citliva na stabilitu napeti, OK, jen jsem chtel
vedet, jestli jste to nekdy nekdo neresil a nevyresil...

PS nakonec tam snad dal paraelne 1mF a furt to neblikalo.. to uz mi
pripada docela slusna energie.. i na ten chip z blikaci ledky...

Hezky Den
                                               Jan Rehak
--
HW server