LCmetr - navrh rozsireni (brain storming)

Martin Záruba swz
Středa Březen 17 14:55:00 CET 2004

Ano, to jsem byl opravdu ja. Lezi mi to jako vrabci hnizdo na stole, nemam
na to vubec cas a z hlediska programu je to myslim odladene. Vsechny tyto
funkce to opravdu ma. Problem je v analogove casti. Ta LM311 asi neni
nejvhodnejsi. Jako oscilator snad, ale jako vstup citace nic moc, pokud do
toho nejde signal, produkuje to ven zrejme sum. A to blbne vstup ATMELA. Me
totiz odesel osciloskop a nemam cas se kouknout co mu je. Mozna ze to ma
tendenci kmitat. Pokud chcete, dam Vam zdrojak programu s podrobnym popisem,
schema i navrh plosneho spoje s jedinou podminkou: Pokud to bude nekde
uverejnene, bude program zdarma a budeme tam uvedeni jako spoluautori.

Martin Zaruba

----- Original Message -----
From: "Snail Instruments" <snail@iol.cz>
To: <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Tuesday, January 14, 2003 8:38 AM
Subject: LCmetr - navrh rozsireni (brain storming)

> Asi pred rokem jsem se pidil po programu pro LCmetr z www.aade.com (nebo z
Practical Electronics) a nekdo mi tenkrat poslal krome programu take seznam
vselijakych rozsireni, ktere ma v planu udelat, bohuzel nemohu ten e-mail
najit. Byly to napadite veci jako mereni procentualni odchylky, ale vic se
mi nevybavuje...

> Pripadne jakekoliv jine navrhy, cim mereni obohatit ci zprijemnit (spise z
pohledu uzivatele, nezli kam dat jaky tranzistor). Tusim pan Zaruba pred
casem uvedl tato rozsireni: