Blikaci ledka na 220

Tomás Svoboda tsvoboda
Středa Březen 17 14:55:00 CET 2004

Nebyla by rychlejsi pouzit hotovou kontrolku ?? je tam tech ledek asi 8 ,ma to pouzdro ktere se na tom
kompresoru nerozsype.ale cena cca 150kc  :-(

	Tomas Svoboda

-----Original Message-----
From: Jan Rehak [mailto:Jan.Rehak@hw.cz]
Sent: Tuesday, January 14, 2003 5:42 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Blikaci ledka na 220

Zdravim,

Chtel po mne automechanik signalizaci zapnuteho kompresoru blikaci
ledkou, primo na 220V. (pro detailisty vim, ze to je 230 :-)

Tak jsem mu to pekne spocital, jeden odpurek 680R 0.5W, kondenzator
asi 0.22 uF nebo kolik to vyslo v papiraku dve diody a ledka paraelne
s Elytem...  Na svitici LEDku prima, ale ta blikaci potvora furt
chytala jakykoliv pokled napeti ze site a nahodne se rozsvitila nebo
zhasla (i sepnuti mikropajky)..

Pravdepodobne je hodne citliva na stabilitu napeti, OK, jen jsem chtel
vedet, jestli jste to nekdy nekdo neresil a nevyresil...

PS nakonec tam snad dal paraelne 1mF a furt to neblikalo.. to uz mi
pripada docela slusna energie.. i na ten chip z blikaci ledky...

Hezky Den