Technicka - HTML.

Jaroslav Lukesh lukesh
Středa Březen 17 14:55:00 CET 2004

| Odes?latel: zaloha <zaloha@volny.cz>
| No, ja si myslim, ze v dnesni dobe je docela trapny, kdyz archiv neumi
| korektne ISO8859-2, ktzerazto norma je v Linuxu normalne pouzivana a
vsechny
| maily (ve vsech OS) by v ni mely byt odesilany...

Neco takoveho jsem prohlasil v linuxove konferenci a tam me prudka
inteligence nezkroceneho mladi malem fyzicky napadla, ze se ma pouzivat
utf-8. Ovsem je to jen jejich problem omezeneho rozhledu ovlivnenym
konzumnim stylem zivota, nic jineho nepoznali a vsecko co bylo pred nimi
patri do sberu. Ale svuj nazor si umi vynucovat jako blBush valku s Irakem.

JL.