HP-IB, GPIB

Pavel Korensky pavel.korensky
Středa Březen 17 14:54:59 CET 2004

Mimochodem,

pokud by byl skute?n? z?jem o stavbu n?kolika kus? za??zen?, tak j? bych
jedno balen? t?ch brouk? (9 kus?) a pat?i?n? budi?e (prod?v? Digi-Key, kus
za cca. 5 dolar?) objednal a a? to p?ijde, tak bych to rozeslal z?jemc?m.
Minim?ln? jich toti? NI pos?l? 9 a j? bych u?il tak dva. Vzhledem k tomu, ?e
nejsou dvakr?t lacin?, nechce se mi nechat jich 7 le?et v ?upl?ku.

Zdrav? PavelK