Indikace teploty

Vicek Radek vicek.radek
Středa Březen 17 14:54:58 CET 2004

Ja mam takove pastelky (vypadaji podobne jako voskovky i stejne balene) ktere maji ruzne
barvy a jsou na ruzne teploty. Podle teploty, kterou chcete hlidat si cmarnete na chladic.
Pak uz jen hlidate kdy ta carka zmeni teplotu.
Ja jsem to pouzival na mereni teploty ladenych vyfuku u modelarskych motoru.

Bohuzel vubec nevim jak se to ke mne dostalo a mam to uz hrozne dlouho - mozna jeste po
tatovi. Muzu se kouknout, pokud jste mel neco takoveho na mysli, zda tam jeste pujde
precist nejaky vyrobce.

RadekCX