GPS a spinany zdroj

odehnk1.edu@mail.cez.cz odehnk1.edu
Středa Březen 17 14:54:57 CET 2004

Mivali to bezne ve Ferone v rozmerech cca 1x1 metr nebo tak nejak.

Karel OK2ZI

Kubat Tomas <tomas_k@comap.cz>@list.gin.cz on 15.01.2003 09:39:25

Odpov?zte pros?m  -  hw-news@list.gin.cz

Odesl?no k?m:     owner-hw-news@list.gin.cz

Komu:      "'hw-news@list.gin.cz'" <hw-news@list.gin.cz>
Kopie:
P?edm?t:        RE: GPS a spinany zdroj

jako " nouzovka " velke plechovky od lihu nebo redidla ( ty hranaty a
veliky ).
tomik.