AW: Indikace teploty

jirka j.prachar
Středa Březen 17 14:54:57 CET 2004

| Odes?latel: AZE <aze@seznam.cz>
| Oba vymeniky jsou umistene blizko sebe, jeden
| spolecny ventilator zene vzduch pres oba zaroven a
| na lamelach podchlazeneho vyparniku namrza voda ze vzduchu.
| Ten ochlazeny suchy vzduch se zase hned ohreje horkym kondenzatorem.
| Topnym telesem se nic neprihriva, k vykonu se totiz pricita
| prikon motoru kompresoru. V uzavrene mistnosti, kde se vysusuje
| vzduch, to jeste i topi. Jak jednoduche a genialni.

Kdysi jsem se o to zajimal, chtel jsem toakove malinke zarizeni dovezt z
HK. Anglicky se to jmenuje dehumidifier a v cine to vyrabi jen 2 vyrobci,
na taiwanu jeden (kontakt na tw nemam, ale sel by nekde vydolovat, ty z HK
mam oba). Ostatni jen prekupuji a nechavaji si to u nich delat i velice
svetozname firmy jako OEM/ODM. Cenove to vychazelo tak 60-120USD, podle
objemu vysrazene vody za 24h (6-20l) a vybaveni (automatika s vlhk.
cidlem/rucni).

Dokonce jsem dal k dobru po povodnich i kontakt na sebe, ze muzu pomoci s
dojednanim (dovezt si to ale musite umet sami), ale nikdo nic nechtel. Zato
se tu vesele prodavaji v podstate ty same odvlhcovace za 15-30 tisic.

JL.