ATmega323 - kde sehnat 1ks

Martin Petr m13
Středa Březen 17 14:54:57 CET 2004

No ja nevim, ale jsem tak liny, ze si trafo radeji
koupim hotove, coz ma i dalsi pozitiva, tedy kromne
jednoduchosti porizeni. Otazka je co to ma byt
za specialni trafo. Obycejne trafo z 230V dolu
pro 25-30W se da koupit celkem snadno, tedy pro
urcita vystupni napeti a specialni se da objednat
u vyrobcu.

Kdyz budu trafo vyrabet, ten cas se mi jiste koupi
hotoveho zaplati, kdyz misto toho udelam neco,
co je znacne vyhodnejsi nez delat neco, k cemu ani
nemam vybaveni.

--
Jiri Bezstarosti

-----Original Message-----
From: radek kasal [mailto:radekkasal@seznam.cz]
Sent: Wednesday, January 15, 2003 11:43 AM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Re: Trafo & teflonova paska

Vzhledem k tomu, ze paska je mekka, tak bych se bal promacknuti jak
pri motani, tak pri provozu. Radeji bych pouzil nejaky papir, co
takhle rozmotat stary elektrolit (z elektronkoveho radia) a vzit
separacni papir,  nebo zabrousit do kuchyne a pouzit papir na peceni?

Radek

Reklama:
Nejenom anglicko-cesky slovnik: http://slovnik.seznam.cz