Jaky procesor (AVR) - long

Rousek Libor Libor.Rousek
Středa Březen 17 14:54:56 CET 2004

> Nedavno jsem posilal podobny dotaz. v mem pripade mi Ponyprog spatne
> nastavil "fuse bits" u ATmega128 a tim uzamknul moznost programovani
po ISP.

Ano toto bohuzel Ponyprog dela :(, osobne se mi nejvic osvedcil na
programovani AVR procesoru UISP.

> Podle informaci co jsem na webu nasel by melo stacit sehnat si
paralelni
> nebo JTAG programator (nevim jestli mikroprocesor co uvadite JTAG
rozhrani
> ma).

Me se toto podarilo u ATmegy128 taky. Da se to v pohode ozivit i pres
ISP. Jen se musi vyhodit externi krystal a misto toho privest vlastni
zdroj hodin. Pripojil jsem na XTAL1 externi zdroj hodin (generator TTL
signalu kolem 3MHz) a vse se v pohode naprogramovalo.

> Pokud jste vyuzival interni oscilator, zkuste pripojit vnejsi
krystal.
> Mohlo se stat, ze jste nastavenim "fuse bits" pouziti interniho
oscilatoru
> zakazal.

Urcite se poblbnuli bity nastavujici vyber zdroje hodin u ATmegy.

CEBA