Trafo & teflonova paska

Miroslav Sinko sinkomiro
Středa Březen 17 14:54:56 CET 2004

Samozrejme mate pravdu, nie je problem kupit nove.
Ja trafo ale uz mam, niekde doma som proste vykutral
dlhodobo "zabudnuty" kus a jedine, co mi na nom
nevyhovuje je sekundarne vinutie. Uz som ho aj odmotal :-)
Do primaru sa pustat nejdem, to bez navijacky cenu nema,
ale nejakych 150 zavitov sekundaru v rukach navinut
problem nebude. A aspon vyuzijem to, "co dom dal".

Ale ako citam ostatne odpovede, na preklad zavitov
pouzijem radsej nieco ine...

miro