2SC2908 cena a dostupnost

Vicek Radek vicek.radek
Středa Březen 17 14:54:54 CET 2004

mam nejake slabsi rano, je to test iq nebo politickej projev.
tomik.
P.s. nic ve zlem.

-----Original Message-----
From: Roman Kolbábek [mailto:rkolbabek@volny.cz]
Sent: Thursday, January 16, 2003 7:12 AM
To: Hynek Sladky
Subject: Re[2]: prepinac

> Ja bych take potreboval poradit, ale se slozitejsim zapojenim: mam doma
> 6 vypinacu a vzdycky jde svetlo kterymkoli zapnout nebo vypnout.
> Potreboval bych to trochu predelat, ale vubec netusim, jak to je
> zapojene. Jen vim, ze v jedne je urcite prepinac (je to jeden z krajnich
> vypinacu), v ostatnich (nevim jsetli vsech) je krizovy prepinac.
> Diky za radu.
> Hynek Sladky

"vypinace" jsou v serii. Prvni a posledni je "schodistak" (ma tri
svorky) a mezi nimi n-2 "krizaku". (maji ctyri svorky a n = pocet
ovladacich mist). Faze vede do spolecne
svorky prvniho schodistaku. Z nej pak vedou dva draty ze zbyvajicich
svorek na dve svorky prvniho krizaku, ze zbyvajicich dvou svorek
prvniho krizaku vedou dva draty na dve svorky dalsiho krizaku a tak
porad dokola a nakonec dva draty do dvou svorek shodistaku a z treti
svorky schodistaku drat na zarovku. Do zarovky vede i nulak.

Nechce se mi to malovat, ale snad je to jasne. Svorky byvaji na
vypinacich oznaceny zcela jednoznacne a nemelo by se to dat poplest.
Vetsinou se shora draty privedou a zespodu odvedou.

Kolbiš