Identifikace zakladni desky

Pavel Gazda Pavel.Gazda
Středa Březen 17 14:54:54 CET 2004

Zkuste porovnat dobry a spatny prubeh na logickem analyzatoru. Tohle je
I2C pamet, zejo ? Mozna mate prilis male zpozdeni mezi SDA a SCL (SETUP
nebo HOLD) a ta pamet to obcas vyhodnoti spatne.

Mate to pripojeno 4-dratem ? Vsude by mely byt testy na ARBITRATION,
tzn. vyslu na SDA "1" (na bazi T je 0V), pockam, nez se staci projevit a
zkontroluju, jestli tam ta jednicka skutecne je (na kolektoru musi byt
Ucc, jinak PC ztratilo linku).

        o +

        -
       | |
       | |
       | |
        -

 >----T<   NPN

        -

Totez plati pro kontrolu SCL - zarizeni si muze drzet I2C linku, protoze
nedokoncilo nejakou operaci. I kdyz jak je to presne u techto pameti,
netusim.

A nebo prilis kratke hranicni zpozdeni behem zapisu dat do EEPROM, jinak
mne nic nenapada.

VP